تهران، پاسداران، میدان هروی، گلستان پنجم، خیابان مکران جنوبی، پلاک 20

021-22963958 شماره تلفن
ارتباط از طریق bale icon bale icon bale icon bale icon bale icon
Blog Image
اخبار

خبر مهم درباره آزمون استخدام دبیر در وزارت آموزش و پرورش

۳۲۵ هزار و ۶۹۸ داوطلب آزمون استخدام دبیر و هنرآموز صبح فردا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش راهبرد معاصر، 325 هزار و 698 داوطلب شرکت‌کننده در آزمون استخدام دبیر و هنرآموز صبح فردا پنجشنبه 12 مرداد در این آزمون استخدامی شرکت خواهند کرد.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 7.30 صبح روز پنج‌شنبه 12 مرداد ماه آغاز می‌شود و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

ورودی حوزه‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 7:00 بسته خواهند شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن ، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

قرار است از این میان این افراد، 22 هزار و 154 نفر جذب شوند که تعداد 18 هزار و 887 نفر در 12 رشته دبیری و 3 هزار و 397 نفر در 17 رشته هنرآموزی استخدام خواهند شد.

پذیرفته‌شدگان شغل دبیری در دبیرستان‌ها و هنرآموزان در هنرستان‌های کشور تدریس خواهند کرد و به گفته وزارت آموزش و پرورش این افراد از اول مهر تدریس در کلاس درس را آغاز می‌کنند.

70 درصد داوطلبان را زنان و 30 درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

به گفته محمد مهدی کاظمی؛ معاون وزارت آموزش و پرورش، مرحله اول آزمون یعنی بخش کتبی با سهم 60 درصدی با منابع مشخص در بخش عمومی و بخش تخصصی که در دفترچه اعلام شده، برگزار می‌شود.

با اعلام نتایج مرحله آزمون کتبی و مشخص شدن اسامی چند برابر ظرفیت، مرحله ارزیابی تکمیلی به منظور اعلام نتایج نهایی در شهریور ماه صورت خواهد گرفت که فرآیند آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.